HINNAD – leht, kus peitusemängul pole mõtet
- Näita oma kodulehel alati hindu. Nii teab klient, millega arvestada ja saab kiiresti otsuse teha.
- Kirjuta hinnatabeli päisesse väärtust loov selgitus/üleskutse.
- Ole abivalmis: lisa nõuandeid selle kohta, milline hinna- ja tootevalik kliendile kõige paremini sobida võiks.
- Muuda rahasümbol või lühend hinnanumbrist väiksemaks.
- Rõhu oma toote/teenuse kasuteguritele ja võimalusel lisa selle väärtus ka üleskutsesse.
- Vähenda võimaliku ostja hirme ja kõhklusi.
- Kutsu lugeja ka hindade lehel tegudele!
Paljud arvavad, et kodulehel pole hindadel erilist tähtsust.
Aga on küll.
Iga külastaja tahab ju kohe just seda teada.
Isegi kui sa kardad, et konkurent näeb su hindu … Isegi kui sinu hinnad on kõigest hinnavahemikud (või „Hind alates“). Isegi kui …
… on oluline hindu kodulehel näidata!
blank
Inimestel pole 99% juhul viitsimist sulle hinna teadasaamiseks kirjutada.
Pealegi soovib ostja hindu teiste pakkujatega võrrelda. Kui sina hindu ei esita, oled lihtsalt mängust väljas.
NB! Kui sa ei saa standardseid hindu kuvada, kasuta
- „hinda alates“ – selle miinus on see, et hinnatundlikud kliendid tahavadki just sellise hinnaga osta
- konkreetsete projektide hinnanäiteid – à la selline palkmaja maksab 79 900 eurot
Mida hindade lehele kirjutada?
Järgnevat on eriti oluline teada, kui sa müüd oma teenuseid näiteks pakettidena (tarkvarafirmad, e-poed).
Uuringud toovad välja, et inimestele meeldivad lihtsad hinnavalikud. Kui need on liiga keerukad, jätavad inimesed pigem otsuse tegemata.
Ära tekstimahuga üle pinguta
Kirjuta ainult nii palju teksti, mis lugejale selgitamiseks oluline on. Külastaja soovib sinu hinnalehelt saada ennekõike järgnevat infot.
- Mis see on?
- Kui palju see maksab?
Kirjuta hindade/hinnakirja kohale selge üleskutse
Üleskutse on oluline kõikjal sinu kodulehel. Aga iseäranis hindade lehel.
Ära eelda, et klient automaatselt ise midagi ette võtab. Parem ütle talle, mida teha.
NÄIDE:
– „Alusta täna. Vali sobiv pakett ning pane meiliturundus oma kasuks tööle. Ilma lepinguta. Tühista, millal ise soovid.“
– „Keeltekooliga liitumine on detsembri lõpuni tasuta. Liitu täna ja tervita uuel aastal oma sõpru juba uues keeles!”
– „Küsi hind täna ja saa vastus juba homme. Ükski renoveerimistöö ei pea venima rohkem kui tapeediliim!”
Paku välja 3–4 varianti
Hindade lehel tehakse tihti kaks viga:
- ei pakuta mingeid variante või
- pakutakse liiga palju.
Valikuvabadust on vaja selleks, et klient tunneks, et tal on kontroll ostuprotsessi üle.
Keegi ei taha olla ühe valikuvõimalusega nurka surutud. Liiga paljude variantide puhul on segadus aga kerge tekkima.
Paku välja kolm-neli varianti, mitte rohkem.
Jaga nõuandeid
Lisa paar lauset selle kohta, milline valik kliendile kõige paremini sobida võiks. Mõistagi saad selle „sobivaima“ ise otsustada.
Võid selgelt välja tuua ka selle, milline valik on teiste klientide seas eriti populaarne.
Inimestele meeldib teha turvalisi valikuid.
„Kui teised ka selle hinnaga paketi on ostnud, siis ei saa ju minagi sellega eksida“ ei ole haruldane mõte.
Muuda eurosümbol või lühend summast väiksemaks
Valuuta tähis on märk rahast ja selle kulutamisest.
Kui see on numbritega sama suurelt välja toodud, tekitab see inimestes otsekohe tunde, et tegemist on kulu, mitte võiduga.
See tõsisasi võib ärgitada külastajat mitte ostma.
Uuringud kinnitavad, et valuutatähise sootuks eemaldamine hinnalehelt toob kaasa rohkem ja suuremaid ostutehinguid.
Too välja max 7 kasutegurit
Kirjuta hinnalehele, mida külastaja sinult ostes saab.
Ent ära sellega liiale mine.
Ära too välja rohkem kui 7 kasutegurit. Seitse on maagiline number: rohkem infoühikuid inimese lühimälu salvestada ei suuda.
Näiteks meiliturundustarkvara. Siin saavad kasuteguriteks olla järgmised argumendid:
- ülimugav kontaktihaldus
- lihtne kirjade kujundamine
- saatmise automatiseerimine
- kirjade perfektne kuvamine mobiilis
- pealkirjade, sisu jmt A/B testimine
- eestikeelne kasutajatugi
Ja kuuest kasutegurist täiesti piisabki!
Rõhu väärtusele, mitte kulule/rahale
Jah, inimesed võivad sinu teenuse/toote eest ka suuri summasid maksta. Seda aga juhul, kui suudad oma pakutava väärtuse neile kohale viia.
Kuidas seda teha?
Pane rõhk väärtusele, mitte ainult rahalisele summale.
- Too näiteks välja, et sinu toode on „Nr 1 meiliturundustarkvara Eestis“.
Nii muutub see lugeja silmis automaatselt väärtuslikumaks.
- Maini ära, kas ja millised oma ala professionaalid sinu toodet kasutavad.
Spordi tracker võib olla küll lahe vidin, aga kui sama brändi kasutavad ka tuntud maratoonarid või kergejõustiklased, tõstab see toote usaldusväärsust.
- Too välja auhinnad, pimetestide tulemused ja teiste kasutajate kiidusõnad.
Nii tõstad oma toote väärtust ilma ise sellest kirjutamata.
HEK – hirmud, ebakindlus, kõhklused
Need ei kao lugeja peas lõplikult kuhugi, ent sul on võimalik nende mõju vähendada.
Pane näiteks klienditagasisidet kasutades kirja kõik sinu toote/teenusega seonduvad vastuväited. Seejärel anna neile tagasisidet.
NÄIDE:
- Vastuväide: Ma ei ole päris kindel, et see mulle sobib.
- Sinu vastus: Sinu rahulolu on meile kõige olulisem. Kui toode sind 100% ei rahulda, maksame sulle 14 päeva jooksul raha 100% tagasi.
Lisades tagasiside oma klientidelt ka hindade lehele, suurendad usaldusväärsust veelgi.
Nii tõstad ka tõenäosust, et uuest lehe külastajast saab uus klient.
NÄIDE:
- Vastuväide: Aga kui kasutamise käigus selgub, et see mind siiski ei aita?
- Sinu vastus: 89% kasutajatest on samast tootest abi saanud. Kui toode sulle mingil põhjusel ei sobi, maksame sulle raha 100% tagasi.
Andes lugejale teada, et tema otsus ei pea olema lõplik, ei muretse ta liialt väljakäidava raha pärast. Nii annad sa talle märku, et temast tõesti hoolitakse ja et talle on loodud turvaline ruum tegutsemiseks.
NÄIDE:
- Vastuväide: Ma olen oma praeguse paketi/teenusega harjunud ja rahul.
- Sinu vastus: Nii toote paigaldamine kui ka teenuse kasutamine on esimesel kuul sinu jaoks tasuta. Proovi järele – paketi tagasi vahetamine on 1 kuu jooksul sulle tasuta.
Anna kliendile märku, et temale ei kaasne teenuse vahetamisega ühtegi lisatüli ega -kulu.
Võimalusel maini veel kord ära, kuidas sinu teenus teistest erineb.
(NÄIDE: „Sinul jääb vaid üle rõõmustada saja uue kanali üle!”)
Ära unusta üleskutsenuppu
Lisa taustast esilekerkiv üleskutsenupp hinnakirja / hindade alla.
Väldi üleskutset Osta kohe. See on agressiivne (ja ka igav!), rõhutades samas liialt raha kohese maksmise kohustust.
Paremad on vähemagressiivsed alternatiivid:
- Lisa ostukorvi
- Vali plaan
- Alusta siit
- Astu järgmine samm
- Liitu teenusega
Ning üleskutsed, mis keskenduvad sellele, mida inimene saab:
- Vali sobiv pakett
- Vaata TOP5 telefone
- Ole esimeste kasutajate hulgas
- Tutvu uute võimalustega jmt.
- Keskendu võimalusel kasu rõhutavale üleskutsele.
NÄIDE: „Vaata, kui palju sa iga kuu säästad!” (ja mitte „Saada päring laenu refinantseerimise kohta”.
Järgmisena saad ülevaate sellest, kuidas muuta MEIST leht müügitekstiks. [KLIKI JA LOE]
Tegemist ei ole kohaga, kus pikalt ja laialt ettevõtte ajaloosse sukelduda. „Meist“ leht ON müügiplatvorm, mille saad enda kasuks tööle panna.
Või asu otse sulle enim muret valmistava lehe tekstistrateegia kallale.
- kuidas kirjutada AVALEHT, mis köidab lugejat 5 sekundiga [KLIKI JA LOE]
- kuidas ärgitada lugejat TEENUSED lehe abil sinult ostma [KLIKI JA LOE]
- kuidas KONTAKT lehel müügitööga osavalt jätkata [KLIKI JA LOE]