Sinu turundustekst peab olema jõuline ja kaasahaarav igas keeles.
Eiffelis tõlgivad turundusmaterjale spetsialistid,
- kes valdavad reklaamikeelt ja lähtuvad materjali eripäradest ning
- kelle jaoks sihtkeel on alati emakeel.
Tellides turundustekstile tõlke meilt, oled astunud oma sihtrühmale suure sammu lähemale.
bla
bla
bla
bla
Originaali sõnum peab säilima ka tõlkes
bla
Sellest põhimõttest lähtuvalt tõlgime Sulle
- kodulehti
- reklaame
- koolitusmaterjale
- e-kirju ja uudiskirju
- toote- ja teenusetutvustusi
- jm.
Toote väärtusi ja märksõnu tõlkides lähtume sihtkliendi keele ja kultuuri eripäradest.
bla
bla
Edukas kliendisuhe algab kodulehelt
bla
Sinu eesmärk on muuta külastaja visiit Sinu kodulehele võimalikult meeldivaks.
Ent Sinu koduleht ei pea kõnetama kogu maailma. On oluline, et Sinu kodulehte mõistaks täielikult just Sinu sihtrühm.
bla
bla
80% meie tõlgetest moodustavad just kodulehtede tõlked.
bla
Me aitame kohandada Sinu kodulehe vastavalt Sinu kliendi sõnavarale ja mõtteviisile.
bla
Kodulehti ei tõlgita – neid lokaliseeritakse
bla
Kodulehtede lokaliseerimisel tuleb arvestada sihtrühma keeleruumi eripära, otsingumootorite loogika jmt-ga.
bla
Otsusta, milliseid lehti Su kodulehest on vaja tõlkida
Kas Sa kõnetad oma kliente Teie- või Sinavormis?
Kas Su veebi disain seab piiranguid teksti pikkusele?
bla
bla
Lokaliseerides oma kodulehe, oled saavutanud turueelise oma konkurentide ees.
bla
Kuidas seda tehakse?
bla
Kodulehe lokaliseerimisprotsess koosneb järgmistest toimingutest:
- sisuhaldussüsteemi (CMS) lokaliseerimine
- URL-ide lokaliseerimine
- pealkirjade tõlkimine
- sagedamini kasutatavate märksõnade (sh tag’ide ja metakirjelduste) lokaliseerimine
- sisu tõlkimine SEO nõuetest lähtuvalt
- Google AdWordsi, Google Placesi jms teenuste lokaliseerimine
Kohandatud koduleht tõestab Sinu sihtgrupile, et Sa hoolid neist.
bla
Eiffel aitab Su sõnumi õige sihtrühmani viia
bla
Meie lokaliseerimistiim teab, millised on lugemispsühholoogia erinevused veebi- ja trükimeedias.
Tellides kodulehe tõlke Eiffelist, oled juba tõstnud oma lehe külastatavust.
bla
bla
bla